března 24, 2014

Spring refresh

Spring refresh

Áááá a je tu tolik očekávané jaro, které sebou přináší nespočet možností. K čemu? K lepší fyzičce, očistě těla a obměně šatníku, taky pozitivní mysli a zdravějšímu jídelníčku. Jaro to je čas na změny, jak v profesním, tak osobním životě. Pročistit vztahy, přátele a to nejen na facebooku a zkrátka si udělat v životě pořádek. Vždy v tomto období, když vysvitne sluníčko, mám v sobě tolik energie (pokud na mě ovšem nepadá jarní únava), mám chuť začít něco novýho (jsem Blíženec a tak to mám dost často) a vůbec se cítím jako nový člověk.

Jak jsem řekla, jaro je skvělé na celkovou očistu těla. Jak začít? Já razím heslo: "Jím abych žila, nežiju abych jedla," a proto střídmou stravou k dlouhodobému životu (o čemž teda silně pochybuju, vzhledem k jiným mým neřestem, ale co!). Po ránu jsem začala cvičit jógu (tímto zdravím slunce!) k tomu relaxační hudbu a probudit organizmus cereální snídaní s ovocem plus teplou vodu s citrónem.

Co dál? Samozřejmě sport a to v jakékoliv formě. Pokud jen denně sedíte zkroucení  v kanclu u počítače, po práci hurá busem nebo autem domů, kde si sednete ke své oblíbené denní dávce emocí, tak to si vaše tělo brzy vybere svou daň, která bude jak jinak než progresivní.

Dnes je "módní" běhat. Nic to nestojí, krom prvotní investice do kvalitní obuvi a sportovního ošacení a můžete to dělat v podstatě kdykoliv. Jen se nenechte odradit jako já, jinak velký milovník sportu všeho druhu. Překrásný běžecký boty jsem si koupila, dvakrát vyběhla a po tom, co jsem pár dní nemohla skoro ani chodit, víckrát jsem se neodvážila. Přitom těm nadšeným běžcům tolik závidím! Možná jen nejsem sólista a dávám přednost kolektivním sportům v tělocvičně. Je přece o tolik příjemnější potit se s dalšími těly v uzavřeném a vydýchaném prostoru, než se bažit čerstvým vzduchem toho nadešlého jara, že.

A na konec trocha té hořkosladké symfonie...

 

1 komentář:

  1. Askeze, super článek. :-) Já jsem taky nabita energií (jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží :-) ) a mám chuť dělat nové věci. Zítra s kolegyní z práce budeme detoxikovat a co se týká běhání - na to se taky chystám, tak mi drž palce, snad nedopadnu jako ty. :-) Těším se na další počteníčko u snídaně. Snídám smoothie .. jak jinak, teď jsem se do něj fakt zamilovala.

    OdpovědětVymazat