října 05, 2011

Black & brown inspirace


Podzim je úžasné období...nádherné barvy v červené, oranžové, zelené, žluté a hnědé paletě, které vás nikdy neomrzí. Zajít si se psem do lesa, který bude proplouvat změtí spadaného listí, bude velkou relaxační potřebou, zejména pro ty zaměstnané. Zkuste obejmout strom, nebo vzít foťák a všechnu tu krásu vyfotit...není to tak dávno, co jsem to udělala a nevěděla jsem, co fotit dřív! Doufám, že podzim bude dlouhý a královna zima ho svým bílým pláštěm nezastíní dříve, než bude nutné. Barvy podzimu, to je aktuální téma, kterého se budu ještě nějaký čas držet a věřte, že letošek má opravdu co nabídnout.
Vybrala jsem několik bot, které jsou letos v nabídce a dle mého jsou i nositelné, tedy já osobně bych je klidně nosila...ano, za některé bych dala celý svůj plat a ani ten by mi asi nestačil, tak alespoň pro inspiraci, třeba někde budou mít podobné! Určitě! Předchozí dvě koláže jsou v tónu modré a zelené, i když hnědý a černý tón zkombinujete určitě snáze. Proč být ale neustále při zemi? Jen pozor na překombinování, Cirkus Humberto už přeci jen dávno skončil...

Žádné komentáře:

Okomentovat