října 12, 2011

Když prší...

Rain boots

Betsey johnson shoes
$70 - betseyjohnson.com

DKNY grey boots
$60 - dsw.com



A je to tady! Londýnské počasí zachvátilo Čechy, nevím jak na Moravě, tam to bude asi ještě o něco horší. Kdo se nepřipravil, nejspíš zmokne, ale dnes je to o vhodných botách do deště, tedy gumovkách. Všimla jsem si, že jsou hrozně in a dokonce je dělá i Burberry, co jsem měla možnost zahlédnout na vlastní oči. O jejich pravosti těžko polemizovat... Dnes spadne pár kapek a dámy vytahují tyto kdysi tak nezbytné návleky, dnes již pěkné designové kousky. Když jsem před rokem navštívila Lublaň, byla jsem velmi překvapená tamním počasím, kdy jsem se prodírala v promáčených kozačkách ulicemi hlavního města Slovinska. Rozbředlý sníh s deštěm je opravdu zdařilá kombinace a pokud tam v tomto období nemáte gumáky, tak hodně zdaru.

Ráda bych vám dala tip na zajímavou výstavu, na kterou se chystám a věřím, že bude stát za to, jmenuje se totiž Neviditelná výstava a co na ní neuvidíte, to budete poslouchat jinými smysly, tedy hmatem, čichem, sluchem a prý smyslem pro rovnováhu. Pojďte si vyzkoušet svět bez oblohy, slunce, barev, tváří...Jen na hodinku, "podívat" se do světa těch, kteří chodí kolem nás a tato hodinka je pro ně celým životem.

www.neviditelna.cz

A tady jedna skvělá písnička s příznačným videem: http://www.youtube.com/watch?v=SQrJ4hsQRPI&feature=autoplay&list=PL88C98289728425FA&lf=results_main&playnext=3

7 komentářů:

  1. Co takhle něco se zaměřením pro pány někdy :)? Co máme nosit my v takto nehostinném počasí?

    OdpovědětVymazat
  2. Docela by mě zajímalo, jak tyhle gumáky vypadají vevnitř... jestli je to jako u klasickýho modelu, co jsem nosili před 20 lety, tak to musí být hrůza tohle mít na noze. :) L.

    OdpovědětVymazat
  3. Tome, to víš, že vytvořím kolekci - koláž i pro pány :) Jen jsem si nebyla jistá, zda to některý také čte ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni vnitřek je určitě pohodlnější a z lepšího materiálu, řekla bych, že i s kožíškem, někdo je nosí skoro jako normální obuv. Archivní modely, které jsme nosily, jsou už doufám dávno pohřbené!

    OdpovědětVymazat
  5. No, co jsem je viděla v Londýně v obchodech, tak vnitřek byl na klasiku :) Mám pocit, že v létě se v tom strašně musí pařit noha a v zimě musí zas být kosa... :D Prostě si umím představit lepší boty ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, že nejsou moc na každodenní nošení. Předpokládám, že jsou jen do deště! I když... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je vidět, že jsi nebyla v Londýně ;))

    OdpovědětVymazat