října 10, 2011

Barvy in da house

Colours in da house

Colours in da house by askeze

Víkend skončil. Opět jakoby v extrémně rychlém tempu jen tak prolétl a my z working class spěšně zapínáme vodu v konvici, sypeme zrnka kávy do hrnku, trochu cukru, mléka a pomalu se probouzíme...Je to vždy záhada, proč ten víkend tak letí. Pátek - čas na zábavu, nejlépe do rána, sobota - rekonvalescence a večer nějaká poklidnější aktivita a neděle - jako by nebyla, ta se snad ani nepočítá, obzvlášť když je pochmurno.
Podzim, jakožto nové roční období, svádí také k úpravám bytu, tedy alespoň co se týče doplňků. Venku je sice počasí na draka, to ale neznamená, že se tak musíme cítit i v našem domově. Osobně mám velmi často tendence cokoliv v bytě čas od času přestavovat, z místa na místo a doplňovat stále něcím novým, pokud to ovšem možnosti bytu dovolí. Přiznám se, že to je u mě ten kámen úrazu, rozložení nábytku a velikost bytové jednotky mi to moc nedovoluje. Škoda, přitom nápadů by bylo požehnaně.
Podzim...co jiného než teplé barvy, teplé papuče a nějaká ta pěkná knížka na čtení? Nezáleží jestli zvolíte Dějiny Japonska nebo Sex ve městě, důležité je uvolnit se. Vypnout po celodenním stresu v práci, uvelebit se na pohovku a relaxovat? Nic lepšího mě momentálně nenapadá a tak se do toho večer asi pustím. Zima mě zkrátka nedostihne.
Tento týden se budu zabývat předně jen bytovým designem a také novými trendy, které se představily na Designbloku 2011, jenž se konal minulý týden v Praze.

Žádné komentáře:

Okomentovat